ساخت باکس جستجو در اکسل (ساده ترین روش) سریع آسان

سایلنسر تهویه در پروژههای مختلف با توجه به فضا و شرایط کاری در دو نوع و استفاده میشود. از آنجا که این نوع دریچه فن کویل از نوع شیاردارِ موازی می باشد،لذا ایجاد شیارهای گریلی در طول های ۹ و ۱۸ سانت بر روی درب این دریچه فن کویل در این مرحله صورت پذیرد.طول هریک از این شیارهای موازی به بزرگ یا کوچک بودنِ مقیاس درب دریچه فن کویل ارتباط دارد.بدیهی است در صورت بزرگ بودنِ سایز درب، این مقدار ۱۸ سانتیمتر و در صورت کوچک بودن مقیاس دربِ دریچه فن کویل این میزان به ۹ سانتیمتر کاهش می یابد.این عمل یعنی ایجاد شیارهای ۹ یا ۱۸ سانتی را بر روی درب دریچه فن کویل،فرایند پانچ کاری نیز می نامند.به همین دلیل نام دیگرِ این مدل دریچه فن کویل را دریچه فن کویل پانچی نیز می گویند. شرکت کانال سازی تهویه نو، ارائه دهنده انواع دریچه داکت اسپلیت با قیمت و کیفیت مناسب می باشد که می توانید جهت سفارش و همچنین دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان فروش آن تماس حاصل فرمایید. این امر می تواند منجر به کاهش کیفیت محصولات و افزایش هزینه های تولید شود.

هیتر کانالی الکتریکی چهارگوش قیمت دریچه داکت اسپلیت آلومینیومی با قیمت دریچه داکت اسپلیت پلاستیکی یکسان نبوده و بدیهی است که جنس دریچه، ابعاد دریچه و نوع لولایی، وزنه ای، خطی و یا مشبک تعیین کننده قیمت آن می باشند. نوعی دیگر از دریچه داکت اسپلیت آلومینیومی، دریچه داکت اسپلیت آلومینیومی ساده وزنه ای می باشد. قاب لوور هوارسان را به عرض بین ۳تا ۱۰ سانتی متر و پره های موازی و شکل به صورت منظم و در یک فاصله ی معینی از یکدیگر هستند که در ساختار داخلی این دریچه، با جهت معکوس آن به نسبت محیط بیرون،سبب می شوند محیط بیرون از نظر پنهان شود. این دریچه ها دارای قفل زیمنسی می باشند و با توجه به طراحی محیط، می توان رنگ مورد نظر را به شرکت سازنده سفارش داد. البته باید گفت که عملیات هوابندیِ نقطه اتصال سه راه به کانال خرطومی،صرفا با این نوع بست تکمیل نمی شود.برای این کار باید از نوارچسب ها یا تِیپ های آلومینیومی یا برزنتی برای نقطه اتصال سه راه به لوله خرطومی صداگیر استفاده نمود.با اتصال دقیق و هوابندِ سه راه ۴۵ درجه غیرهمقطر به لوله خرطومی صداگیر به راحتی می توان از سیستم لوله خرطومی صداگیر بعنوان یک سیستم کامل در مکش و دمش هوا استفاده نمود.برای تثبیت این سه راه لوله خرطومی صداگیر در جای خود از ساپدورت های ویژه و استاندارد استفاده می شود که هیچ آسیب یا صدمه ای به ساختارِ خودِ لوله خرطومی صداگیر وارد نیاید.

دمپر موتوری این قابلیت را دارد که به وسیله یک سیم پیچ به شکل استوانه که معمولاً طول آن بیشتر از قطرش است، کالیبره شود و شرایط محیطی را کنترل نماید. فعالیت دارد و تمامی محصولات خود را با متریال درجه یک مطابق با اندازه های دلخواه مشتری ارائه می دهد. به طور کلی از پلاستیک و آلومینیوم برای ساخت دریچه داکت اسپلیت استفاده می شود که هر یک از آنها با توجه به شکل ظاهری (لولایی، شیاردار و…) که دارند ویژگی و خصوصیات خاص خود را دارند. در ادامه این مطلب به انواع دریچه داکت اسپلیت می پردازیم. در ادامه با انواع دمپر آشنایی پیدا خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش تهویه نو تماس حاصل فرمایید. تنها کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا کلیه اطلاعات موردنیاز را به شما کاربران گرامی ارائه کنند. جهت اطلاع از قیمت دقیق آن، ابعاد دریچه را اندازگیری کنید و با کارشناس تهویه سیستم لمینار فلو – شرکت تهویه سازه شار نو تماس بگیرید. جهت سفارش این محصول تهویه نو با ما تماس بگیرید. می باشد که می توانید جهت خرید انواع دریچه داکت اسپلیت با بهترین متریال و قیمت مناسب (در ابعاد و رنگ های سفارشی) با شرکت تهویه نو آستیاک تماس فروشگاه حاصل فرمایید. برای ساخت این لوله فلکسیبل صداگیر از ورق گالوانیزه با ضخامت های گوناگون می توان استفاده نمود.در واقع این تغییر قطر سه راه کانال خرطومی هوا باعث می شود که این قطعه بعنوان وسیله ای برای تغییر فشار هوای خروجی یا ورودی عمل کند و راندمان مکش یا دمش در مسیرِ تغییر یافته به بیشترین مقدار برسد.ضخامت ورق گالوانیزه برای ساخت این سه راه کانال خرطومی به میزان و سایز قطر سه راه کانال خرطومی وابسته است.هرچه این قطر افزایش داشته باشد ضخامت ورق سه راه لوله فلکسیبل صداگیر بیشتر و هر چه این قطر کمتر باشد ضخامت ورق لوله فلکسیبل صداگیر کاهش می یابد. &;.

ترمینال حجم متغیر فن دار سری برای نصب دریچه فن کویل هم می توان به روش پیچ از رو اقدام نمود و هم می توان بصورت پیچ مخفی اقدام کرد. دریچه داکت اسپلیت شیاردار آلومینیومی با درب وزنه ای، کاملا از آلومینیوم ساخته شده و دارای فریم و دربِ شیاردارِ جداشونده می باشد و ساختار داخلیِ درب دارای شیارهای گریلی در طول های ۹ و ۱۸ سانتی متر هستند که بطور موازی و متوازن در فاصله های یکنواخت در کنار هم می باشند. همانطور که می دانید جنس درب و فریم این نوع دریچه بازدید نیز از جنس آلومینیوم می باشد و همانند مدل قبلی برای ساخت درب آن در ابعاد کوچک از ورق آلومینیومی 1 میلی متری و برای ابعاد بزرگتر از ورق های باز ضخامت بیشتر استفاده می شود و فاقد هرگونه شیار و منافذ می باشد . بدیهی است که اختلاف فشار هوا بین دو محیط باعث جریان هوا از محیط پر فشار به محیط با فشار کم می شود در صورت عدم استفاده از دریچه پادری در این شرایط، باعث می شود که صدای سوت ناشی از جریان شدید هوا از درز و منافد فضای مورد نظر به هنگام اگزاست از یك محیط برای جبران دبی اگزاست شده، به گوش می رسد و نصب این دریچه موجب کاهش فشار هوای خروجی از محیط می شود.