همه چیز در مورد موتور وانکل مجله خودرویی توربو

فهرست مطالب

دتکتور ترکیبی دود و حرارت کانونشنال ZI-HSD 1020 - زیتکس اولین تولید کننده اعلام حریق آدرس پذیر اگر به اتاقها و استودیوهای آکوستیکشده سری بزنید، میبینید که علاوه بر پوشاندن درها و دیوارها، سعی میکنند سطوح غیرهمگونی در دیوارها هم ایجاد کنند تا صدا را مدیریت کند. میبینید که همه چیز به همهچیز ربط دارد؛ مخصوصاً در طراحی موتورها و ماشینها. در حالت کلی روغن موتورها باعث تقویت موتور خودرو، عدم آسیبدیدگی محیط، کاهش استهلاک خودرو و کاهش آلودگی صوتی میشوند. تعویض واشر سر سیلندر یا سیلندر را به تعمیرکار یا مکانیکی ماهر بسپارید و پیش از آن جهت عیب یابی خودرو حتما با او مشورت کنید. به بیان دقیقتر این قطعه قارچی شکل وظیفه کنترل ورود هوا به درون محفظه احتراق و خروج دود از دریچههای سر سیلندر را بر عهده دارد. دیگر خودتان تصور کنید چه وضعیتی برای اتومبیلها و عابران پشت سر اتومبیل و محیطزیست ایجاد میشود. ذراتی که این فیلتر جذب میکند شامل ویروسها، باکتری ها و دیگر ذرات از این نوع نیز می شود. ​​!

به ایفای نقش پرداخته اند.

سیستمهای تهویه مطبوع ال جی را بررسی کنید - ال جی ایران جالب اینکه صداهای تولید شده در انبارهها نیز با توجه به جنس و ابعاد و دیگر خاصیتهایی که دارند، منحصر به خودشان است. واشرها میتوانند از جنس کاغذ، لاستیک، فلز و گاهی به صورت ترکیبی از این ماده باشند. گاهی پیش میآید که از مکانیک خودروی خود میشنوید که ماشین شما دچار روغن سوزی شده است و اگر آن را برطرف نکنید به قسمتهای مختلف موتور آسیبهای جدی میرسد که در نهایت باعث متقبل شدن شما در برابر هزینههای بالاتر میشود. روغن سوزی ماشین چیست؟ صدای غرش اگزوز به معنای چیست؟ به ایفای نقش پرداخته اند. بله دقیقا. وقتی در جایی نیاز باشد که از هواساز فول فرش () استفاده شود به دلیل افزوده شدن ۲ ردیف کویل سرمایشی و ۱ ردیف کویل گرمایشی بیشتر به دستگاه (به منظور جبران اختلاف دمای بیشتر بیرون و داخل ساختمان) و نیز به کار بردن فیلترهای بیشتر (چونکه این نوع از هواسازها بیشتر در اماکن حساس به آلودگی کاربرد دارد) ، قیمت هواساز فول فرش بیشتر از نوع معمولی است. سیستم نوین تهویه پارکینگ از فنهای تامین و تخلیه هوا و جت فنهای پارکینگی استفاده میکند. و دستور روشن شدن جت فن ها ارسال میگردد. ​​ ​ .

انفجار برای انسان جت فنها در دمای بالا به فعالیت خود ادامه میدهند و نصب و راهاندازی سریع و آسان مطابق با هر نوع معماری دارند. ضمناً نحوه برقرسانی و راه اندازی این سامانه ها باید به گونهای باشد که خرابی یا از کار افتادگی یکی از فنها، روی عملکرد سایر فنها تأثیری نداشته باشد. در حقیقت کاتالیست یک نوع فیلتر در راه این گازهای خروجی است. در غیر این صورت، درست مثل دیگی که جوش آمده و راه فراری ندارد، منفجر خواهد شد. دستگاه های تصفیه هوا و تهویه هوا، دو عبارتی که گاها به صورت اشتباه به جای یکدیگر استفاده می شوند ولی باید گفته شود که این دو روش پاکسازی کاملا با هم متفاوت هستند در نتیجه تاثیر متفاوتی بر کیفیت هوای محیط دارند. در صورت استفاده از روش کارآمحور و انجام محاسبات ، شرایط حریق نمونه طراحی، باید مطابق جدول 3-1-8 در نظر گرفته شود. یکی از جالبترین کارهایی که اگزوزها انجام میدهند، کاهش صدای گازهایی است که در احتراق موتور تولید میشوند. در نهایت اینکه وقتی عمل احتراق و فعل و انفعالات مربوط به بنزین در موتور و سیلندرها انجام شد، بخشی از هیدروکربن نسوخته، منوکسید کربن و دیاکسید کربن وارد منیفولد یا هدرز میشود. ᠎​​!

چنین است این مکانیسم: وقتی یک موج صدا وارد منبع اگزوز میشود، ۲ بخش میشود. در داخل منبع یا انباره اگزوز، مجموعهای از لولههای سوراخدار تعبیه شده است که این وظیفه را به عهده دارد. در نهایت اینکه همه گازها و دودهای تولید شده از سیلندرها بعد از عبور از منیفولد، رابطها، کاتالیست و منبع اگزوز، وارد یک لوله پخشکننده دود اگزوز شده و به خارج اتومبیل هدایت میشوند. این مشکل معمولا ناشی از عملکرد نامناسب سیستم احتراق موتور است، زمانی که هوا و بنزین به نسبت مناسب با یکدیگر ترکیب نشده و در نهایت احتراق به صورت کامل صورت نمیگیرد، احتراق بصورت ناقص رخ میدهد و باعث تولید دود میشود و نهایتا شاهد “دود سیاه اگزوز” خواهیم بود. ـ اگر احیانا قدرت ماشینتان کم شده یا میزان مصرف سوخت آن افزایش یافت و دلیل خاصی هم نداشت، شاید دلیلش همین مشکل داشتن اگزوز باشد. منیفولد به دلیل تماس مستقیم با دود ها از حرارت بالایی برخوردار است، به همین دلیل، داشتن ابزاری برای تماس با آن از مهم ترین موارد ایمنی است. درک علل دود سفید در اگزوز برای هر دانشجویی که وسیله نقلیه ای دارد یا اداره می کند ضروری است. اگر از کانالهای مشترک بین طبقات استفاده می شود باید از سرایت حرارت و دود به سایر قسمتها توسط دمپر موتوردار جلوگیری شود.

حرارت و دود

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تهویه پارکینگ های زیر زمینی به چه صورت است ؟ لطفا از صفحه ما بخواهید.