هیئت منصفه فدرال مرد شهرستان تلفیر را به اتهام قاچاق مواد مخدر – CBS Tampa محکوم کرد


برونزویک، GA، (CW44 News در ساعت 10) – یک مرد شهرستان تلفیر پس از محکومیت دادگاه او به 36 مورد توطئه برای داشتن و توزیع مت آمفتامین و کوکائین، به حبس ابد در زندان فدرال محکوم شد.

دیوید اچ استس، دادستان ناحیه جنوبی جورجیا، گفت که یک دادگاه منطقه ای ایالات متحده، جیمز لامونت گراهام، 48 ساله، اهل جکسونویل، گا. را پس از یک محاکمه سه روزه در هر سه اتهام مجرم شناخته است. گراهام با حداقل 10 سال زندان فدرال مواجه است و سه مورد از اتهامات این پرونده تا حبس ابد را در پی دارد. هیچ محدودیتی برای سیستم فدرال وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: تحقیق پس از مرگ یک زندانی

معاون دادستان کل استس گفت: «جیمز گراهام یک فروشنده عمده مواد مخدر در شهرستان تلفر و اطراف آن بود. هیئت منصفه گراهام را مسئول این جنایات می دانند که باعث ناآرامی اجتماعی جدی در جوامع کوچک و بزرگ در سراسر جنوب جورجیا می شود.

پس از محاکمه قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده، لیزا گادبی وود، دادگاه گراهام را به توطئه برای داشتن و توزیع مواد کنترل شده مجرم شناخت. دو توزیع اندازه گیری 50 گرم یا بیشتر مت آمفتامین. و 33 مورد استفاده از تسهیلات ارتباطی، اتهامی که به استفاده از تلفن برای تسهیل توطئه اشاره دارد. گراهام پس از جستجوی تاریخ توسط اداره مشروطیت ایالات متحده محکوم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: کندرا اسکات با بیمارستان عمومی تامپا برای جمع آوری پول برای بیمارستان کودکان TGH همکاری می کند

رابرت جی مورفی، کارشناس متخصص در بخش صحرایی آتلانتا (DEA) در آتلانتا گفت: “کوکتل مواد شیمیایی مرگبار که برای تولید مت آمفتامین استفاده می شود، خانواده ها و جوامع را از بین می برد.” “DEA و شرکای مجری قانون آن متعهد به محافظت و خدمت به این جوامع هستند. “این تحقیقات به دلیل تلاش جمعی بین DEA و آژانس های مجری قانون محلی، ایالتی و فدرال موفقیت آمیز بود.”

مواد مخدر غیرقانونی جایی در گرجستان ندارد. ویک رینولدز، مدیر اداره تحقیقات جورجیا (GBI) گفت: “آنها خطرناک هستند و امنیت جوامع ما را تهدید می کنند.” ما به کار مجدانه با شرکای محلی و فدرال خود برای تحقیق و انهدام سازمان های قاچاق مواد مخدر ادامه خواهیم داد.»

اخبار بیشتر: زنی به جرم DUI و قتل پس از تعطیلات دستگیر شد مرد در تصادف I-4 کشته شد

همانطور که در داده ها و شهادت های ارائه شده در طول محاکمه مشخص شد، DEA دستورات شنود را از آوریل 2018 به عنوان بخشی از عملیات تله موش دریافت کرد و شبکه ای از افراد دخیل در توزیع غیرقانونی مت آمفتامین و کوکائین را شناسایی کرد. شش نفر از همدستان ادعا شده گراهام قبل از محاکمه به جرم خود اعتراف کردند.