عملیات آبی بابانوئل به کمک های مالی، داوطلبان نیاز دارد.



آستین (KXAN) – کمک های مالی برای عملیات پلیس آستین بابا نوئل آبی اواخر امسال می رسد. این به گفته مارگارین بیمن، رئیس سانتا آبی است.

می توانم بگویم که ما انتظارات زیادی داشتیم. در غیر این صورت نمی‌توانیم نیازهای خود را برآورده کنیم.»

این عملیات تقریباً 50 ساله در سال 1972 با کمک دو افسر پلیس آستین به 20 خانواده نیازمند آغاز شد. از آن به بعد این جراحی همچنین برای کمک به نزدیک به 8000 نفر افزایش یافته است.

Beaman گفت: “ما بیش از 100٪ به جامعه متکی هستیم، زیرا اگر جامعه ای نداشته باشیم. ما هیچ وظیفه اجتماعی نداریم و مردم اسباب بازی ها را جمع آوری می کنند. و در روز تحویل به ما کمک کنید این اتفاق نمی افتاد.»

آنها به داوطلبانی برای کمک به توزیع اسباب بازی ها و غذا نیاز دارند. و همچنین کسی که می تواند به ترتیب، بسته بندی و ایجاد جعبه هایی با هدایا کمک کند. آنها به دنبال گروه های کوچک تا 25 نفر برای کار در انبار آبی بابا نوئل هستند.

صاحبان مشاغل می توانند با راه اندازی سطل های کمک مالی در کسب و کار برای جمع آوری اسباب بازی ها مشارکت کنند.

ما جعبه های اسباب بازی را در مشاغل مختلف قرار می دهیم. و مغازه ها و از آنجا جمع آوری کنید.» بیمن گفت: «ما امسال از مردم می پرسیم زیرا ما قرمز شده ایم و داوطلبان ناکافی هستند زیرا اپیدمی که هنوز اینجاست آنها را به ایستگاه آتش نشانی می برد. سپس از ایستگاه آتش نشانی آنها را از آنجا می گیریم.»

عملیات آبی بابانوئل معمولاً در طول رژه سالانه کودکان در چوی که به کودکان اهدا می‌کنند کمک‌های مالی دریافت می‌کند، اما امسال به دلیل COVID-19، رژه برگزار نشد، اما چوی اسباب‌بازی‌ها را در طول ماه نوامبر در رستوران نگه داشت.

بیمن گفت که آنها همه نوع اهدای اسباب بازی را می خواهند. اما آنها تمایل دارند دو نوع نیاز را ببینند: نوزادان تا 2 سال و 8 تا 14 سال

اگر می خواهید یک اسباب بازی اهدا کنید می توانید این اسباب بازی ها را در ایستگاه آتش نشانی تحویل دهید. شرکت های تجاری محلی یا در انبار APD، کسانی که می خواهند به فروش اسباب بازی کمک کنند می توانند درخواست دهند.

از شنبه 18 دسامبر از ساعت 8 صبح در دسترس است.