کری میک، نماینده کنگره فلوریدا، 5 دوره، در 95 سالگی درگذشت


کری پیتمن میک، مجلس نمایندگان سابق ایالات متحده، یکی از اولین قانونگذاران سیاهپوست که از زمان بازسازی فلوریدا به نمایندگی از فلوریدا و از قهرمانان سرسخت جامعه سیاه پوستان، به نمایندگی از فلوریدا. روز یکشنبه در خانه خود در میامی درگذشت. او 95 ساله بود.

آدام شارون، سخنگوی خانواده در بیانیه ای گفت که میک پس از درگیری جان خود را از دست داده است خانواده علت مرگ را مشخص نکردند.

کری میک پدر و مادر خانواده ما است که این وظیفه را برای کل جامعه فلوریدا جنوبی انجام داده است. او یک پل ساز و نگهبان است. ادغام با میراثی که توسط خدمات عمومی فداکار تعریف شده است.» سه فرزند او – کندریک بی. میک، نماینده سابق فلوریدا، لوسیا دیوید-ریفورد و شیلا دیوید کینو. NS.

کری میک پیشگام بلک، عضو سابق مجلس نمایندگان درگذشت
نماینده سابق کندریک بی میک (D-FL) با مادرش، نماینده سابق کنگره، کری میک (C)، پسرش کندریک میک جونیور و همسرش لسلی میک در 13 ژانویه 2009، در Maitown، فلوریدا قدم می‌زند.
جو رادل/گتی ایماژ

«همیشه مربیان، اعضای شورا به همه ما در مورد عدالت و اخلاق درس داده اند. رویکرد او ریشه در مهربانی و فروتنی دارد.کری میک جامعه ما را قوی تر و عادلانه تر کرده است. که حاصل ادای احترام همیشگی به مادر عزیزمان است.» «او توسط ایمانش هدایت شد. که همیشه الهام گرفته از هجوم عشق و حمایت جامعه است. ما خاضعانه دعای شما را در این زمان درخواست می کنیم.»

در تالاهاسی، فلوریدا، دختر و نوه یک تاجر متولد شد. میک یکی از اولین سیاه‌پوستان فلوریدایی بود که از سال 1876 در کنگره خدمت کرد، پس از اینکه در سال 1992 به عنوان نماینده دموکرات در مجلس نمایندگان انتخاب شد. در آن زمان، او 66 ساله بود.

قبل از آن، میکس از سال 1979 تا 1983 پس از شکست 12 نامزد دیگر برای کرسی در سال 1978 در مجلس نمایندگان فلوریدا خدمت می کرد. سپس او اولین زن سیاه پوستی بود که به سنای فلوریدا انتخاب شد. که از سال 1983 تا 1993 در این سمت بود.

در کنگره، میکس بر توسعه اقتصادی متمرکز است. اصلاحات مراقبت های بهداشتی و مسائل مهم مهاجرت برای منطقه او. او برای اولین دوره خود به عضویت کمیته تخصیص بودجه مجلس نمایندگان درآمد.

طبق سوابق او در کنگره، «لهجه ملایم جنوبی و رفتار مادربزرگ‌مانند اغلب برنامه‌های بلندپروازانه و مصمم او را در کنگره پنهان می‌کرد».

در سال 2002، میکس اعلام کرد که قصد دارد پس از پنج دوره حضور در کنگره بازنشسته شود.

در بیانیه ای، دانیلا لوین کاوا، شهردار شهرستان میامی داد، از میراث قانونگذار سابق تمجید کرد.

لوین کاوا گفت: «او یک پیشگام واقعی بود، او هرگز از استفاده از صدای خود برای مخالفت با نابرابری یا مبارزه برای محرومان و ضعیفان هراسی نداشت – و میراث بلند او زیبا خواهد ماند. جامعه و ملت ما را برای نسل‌ها بسازید. بیا.”

آنا ناوارو-کاردناس استراتژیست سیاسی و مفسر CNN در توییتی نوشت: «آدم های بزرگ تکرار نشدنی هستند. #کری میک او بیش از حد سقف شیشه ای را شکست. اگر او را می شناسید خواهی فهمید که زیباست من او را خیلی دوست دارم او سرشار از خرد است. تسلیت من@KendrickMeekو کل خانواده اش او کاملاً یک راهبه است.»